Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Αυξήθηκαν τα παράπονα για τις τράπεζες


Αυξήθηκαν το 2009 τα παράπονα που δέχτηκε Γραφείου του Μεσολαβητή Τραπεζικών και Επενδυτικών Υπηρεσιών, το σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο. Συνολικά δέχθηκε 12.269 τηλεφωνικές κλήσεις και επισκέψεις, αυξημένες κατά 12,06% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, και έλαβε 2.077 γραπτά παράπονα, αυξημένα κατά 5,86%, που αφορούσαν τράπεζες και επενδυτικές εταιρίες. Ακόμη το γραφειο έλαβε 100 διασυνοριακά παράπονα. Από αυτά διερευνήθηκαν 1.971, περισσότερα κατά 35,84% σε σχέση με το 2008. Ως προς την κατανομή των υποθέσεων κατά προϊόν και αιτία παραπόνου διαπιστώνονται τα ακόλουθα:

- 33,07% αφορούσε τα μέσα πληρωμών, 47,82% τα δάνεια, 12,67% τις καταθέσεις και 4,95% τις επενδυτικές υπηρεσίες, ενώ 1,49% διάφορες άλλες υπηρεσίες.
- 22,34% αφορούσε την αμφισβήτηση συναλλαγών / υπολογισμών, 25,18% την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, 44,90% την τραπεζική ή επενδυτική πρακτική και 7,58% διάφορα άλλα θέματα (έξοδα, επιτόκια, δυσμενή στοιχεία κ.ά.).
Σε ποσοστό 54,57% των διαφορών που εξετάστηκαν, δικαιώθηκαν οι παραπονούμενοι, είτε με πλήρη ικανοποίηση του αιτήματός τους είτε συμβιβαστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.