Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

O Rupert Grint από «μάγος»... παγωτατζής!



Τριγυρίζει στα χωριά χαρίζοντας ...παγωτά!

Παρά την κολοσσιαία περιουσία που απέκτησε ο Rupert Grint πρωταγωνιστώντας στις ταινίες «Harry Potter», αντιστάθηκε στον πειρασμό ν΄ αγοράσει πολυτελή αυτοκίνητα χάριν εντυπωσιασμού!




Ακολουθώντας την καρδιά του έκανε πραγματικότητα ένα παιδικό του όνειρο! Αγόρασε ένα φορτηγάκι... παγωτατζή!

«Είμαι ευτυχισμένος που τριγυρίζω με το παγωτατζίδικό μου» λέει ο κινηματογραφικός «Ron»! «Το έχω πάντα γεμάτο με προμήθειες, αφού έχει κανονική παγωτομηχανή, ενώ αγοράζω και γλειφιτζούρια χονδρική. Δεν επιτρέπεται βέβαια να πουλάω το εμπόρευμά μου αφού χρειάζεται άδεια γι΄ αυτό. Εκτός από τον Αύγουστο και τον Ιούλιο, όλο τον υπόλοιπο χρόνο τριγυρίζω στα γύρω χωριά κι αν δω παιδιά να κοιτάνε το φορτηγάκι μου σα να θέλουν παγωτό, σταματάω και τους το προσφέρω... δωρεάν»!

Η αγάπη του Rupert και του αδελφού του για τα παγωτά είναι εμφανής.

Ο δημοφιλής ηθοποιός μάλιστα αποκάλυψε, πως στη διάρκεια των γυρισμάτων στην τελευταία ταινία του Harry Potter «Ο Harry Potter και Οι Κλήροι Του Θανάτου», πήρε το παγωτατζίδικό του στα πλατό προσφέροντας παγωτά και γλειφιτζούρια.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.